Bal studniówkowy jest tradycyjną zabawą szkolną organizowaną przez rodziców uczniów klas maturalnych
- Termin balu: 3 luty 2017
- Miejsce odbywania się balu: Dolina Charlotty Resort & Spa, Strzelinko 14, 76-200 Słupsk
- Czas rozpoczęcia balu: 19:00; przybycie uczestników do 18:45
- Czas zakończenia balu: 4:00
- Przewidywany koszt balu:
- 170 zł za jednego ucznia (kwota uzależniona jest od ilości uczniów i nauczycieli uczestniczących w imprezie)
- 100 zł za osobę towarzyszącą (osoba spoza obecnych uczniów klas trzecich II LO)
W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w balu studniówkowym wpłaty nie będą zwracane.
- 170 zł za jednego ucznia (kwota uzależniona jest od ilości uczniów i nauczycieli uczestniczących w imprezie)
- W przypadku rezygnacji z dojazdu zagwarantowanego przez Organizatorów obowiązujące jest pisemne oświadczenie złożone przez rodzica, którego wzór stanowi integralną część niniejszego regulaminu.
- Organizatorzy balu odpowiadają za przygotowanie sali balowej, wybór menu, DJ-a, dodatkową ochronę podczas imprezy oraz zaproszeń dla kadry pedagogicznej.
- W balu studniówkowym uczestniczą uczniowie klas maturalnych oraz zaproszone przez nich osoby towarzyszące. Uczniowie oraz ich rodzice ponoszą pełną odpowiedzialność za zaproszonych gości.
- Uczestniczący w balu uczniowie zobowiązani są najpóźniej do 24.01.2017 roku przedstawić organizatorom dane osób towarzyszących w tym PESEL oraz miejsce nauki/pracy wg oświadczenia zamieszczonego w załączniku do niniejszego regulaminu.
- Podczas balu studniówkowego obowiązuje:
- Całkowity zakaz wnoszenia oraz spożywania alkoholu, narkotyków i tzw. Dopalaczy – zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 26 października 1982 roku o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2002 r. Nr 147, poz. 1231). Osoby nietrzeźwe nie będą wpuszczane do obiektu.
- Całkowity zakaz palenia papierosów (w tym elektronicznych) – zgodnie z nowelizacją z dnia 8 kwietnia 2010 r. (Dz. U. Nr 81, poz. 529) Ustawy z dnia 9 listopada 1995 roku o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych (Dz. U. z 1996 r. Nr 10, poz. 55 z późn. zmianami).
- Zakaz wnoszenia materiałów pirotechnicznych i innych przedmiotów niebezpiecznych.
- Całkowity zakaz wnoszenia wszelkich napojów – napoje zostaną zapewnione przez organizatorów balu.
- Całkowity zakaz wnoszenia oraz spożywania alkoholu, narkotyków i tzw. Dopalaczy – zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 26 października 1982 roku o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2002 r. Nr 147, poz. 1231). Osoby nietrzeźwe nie będą wpuszczane do obiektu.
- Uczestnicy balu studniówkowego, którzy naruszą zasady organizacji i przebiegu uroczystości muszą opuścić lokal w trybie natychmiastowym, odebrani przez rodzica lub opiekuna prawnego na jego koszt. Ponadto mogą oni zostać pociągnięci do odpowiedzialności wg decyzji Dyrektora Szkoły. Poniosą oni również ewentualne koszty interwencji służb porządkowych i medycznych oraz koszty strat spowodowanych nieodpowiednim zachowaniem.
UWAGA! W całym obiekcie znajdują się czujniki dymu oraz monitoring. - Uczestnicy balu studniówkowego w trakcie trwania uroczystości mogą poruszać się po holu hotelu i korzystać z toalet przy recepcji. Nieakceptowalne jest wchodzenie na wyższe piętra hotelowe oraz korzystanie z pokoi hotelowych (zachowanie takie traktowane będzie jako zakończeniu udziału w balu i skutkować będzie wezwaniem rodziców do odbioru ucznia lub osoby towarzyszącej).
- W trakcie trwania balu obowiązuje zakaz opuszczania budynku (wyjście z budynku traktowane będzie jako zakończeniu udziału w balu i skutkować będzie wezwaniem rodziców do odbioru ucznia lub osoby towarzyszącej).
- Uczestnicy balu zobowiązują się do wykonywania poleceń organizatorów, obsługi lokalu, grona pedagogicznego jak też dodatkowej ochrony zorganizowanej do obsługi uroczystości. W uzasadnionych przypadkach uczestnicy (uczniowie i osoby towarzyszące) zobowiązani są do poddania kontroli wnoszonych toreb w nawiązaniu do punktu 10 niniejszego regulaminu.
- Rodzic/opiekun prawny ponosi pełną odpowiedzialność za udowodnione zniszczenia dokonane podczas balu przez córkę/syna i zostanie obciążony kosztami ewentualnych napraw (na podstawie protokołu sporządzonego w obecności obu stron – przedstawiciela organizatora i służb hotelowych. W przypadku wystąpienia szczególnego rodzaju zabrudzeń Hotel zastrzega sobie prawo do naliczenia dodatkowej opłaty za sprzątanie w/g indywidualnej wyceny. Za zamówione zamówienia w restauracji, hotelu itd. koszt ponosi uczestnik, rodzic bądź opiekun prawny.
- Ubiorem obowiązującym na balu studniówkowym jest strój wizytowy (dotyczy to także osób towarzyszących).
- W trakcie balu obowiązują ogólnie przyjęte normy zachowania w miejscach publicznych.
- Rodzice uczniów mogą uczestniczyć w części oficjalnej balu zajmując miejsca w wyznaczonej do tego celu części hotelu.
- Po zakończeniu uroczystości rodzice odbierają młodzież osobiście lub zgodnie z dyspozycją punktu 4 oświadczenia podpisanego przez rodziców/prawnych opiekunów stanowiącego załącznik do niniejszego regulaminu.
- Organizatorzy balu nie odpowiadają za rzeczy pozostawione czy zaginione wszystkich uczestników.
- Oświadczenie rodziców/opiekunów prawnych uczniów II LO im. Adama Mickiewicza w Słupsku biorących udział w balu studniówkowym 2017, podpisany przez rodziców/prawnych opiekunów jako załącznik do regulaminu balu potwierdza i akceptuje niniejszy regulamin.
- W sprawach nie ujętych w regulaminie obowiązują przepisy prawa RP i Statut Szkoły.
Komitet organizacyjny Balu Studniówkowego 2017 |
Akceptuję regulamin Dyrektor Szkoły |
Pliki do pobrania